Od 1. travnja 2015. godine mještani Općine Mali Bukovec mogu se obratiti komunalno-poljoprivrednoj redarki ukoliko imaju bilo kakve prijedloge ili pritužbe i to na kontakte:
042 420 216 ili
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Od 1. travnja 2015. godine mještani Općine Mali Bukovec mogu se obratiti komunalno-poljoprivrednoj redarki ukoliko imaju bilo kakve prijedloge ili pritužbe i to na kontakte:
042 420 216 ili
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Obavljanje poslova komunalnog i poljoprivrednog redarstva podrazumijeva provođenje sljedećih važećih odluka:
- Odluka o komunalnom redu – SVVZ 31/05,
- Odluka o agrotehničkim mjerama u poljoprivredi i o mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina na području Općine Mali Bukovec – SVVZ 60/09,
- Odluka o nerzvrstanim cestama – SVVZ 50/10, izmjene 31/14,
- Odluka o uvjetima i načinu držanja, kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama – SVVZ 40/14,
- Odluka o obvezatnom korištenju komunalne usluge skupljanja i odvoza komunalnog otpada – SVVZ 25/11, izmjene 71/13,
- Odluka o organizaciji i radu dimnjačarske službe na području Općine Mali Bukovec – SVVZ 39/12,
Osim navedenih odluka u ovlasti redarke podrazumijeva se i obavljanje svih ostalih poslova koje su sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske stavljene u nadležnost komunalnih, poljoprivrednih i prometnih redara.
Poslovi komunalnog i poljoprivrednog redarstva obavljaju se zajedno s Općinama Veliki Bukovec, Martijanec, Sveti Đurđ i Gradom Ludbregom na temelju odluke Općinskog vijeća (SVVZ 57/14).
Sve troškove rada redarke izravno podmiruje Grad Ludbreg, a Općine regije Ludbreg sudjeluju u sufinanciranju svih troškova rada redarke razmjerno broju stanovnika i veličini pojedine teritorijalne jedinice.