komunalni i poljoprivredniOd 1. travnja 2015. godine mještani Općine Mali Bukovec mogu se obratiti komunalno-poljoprivrednoj redarki ukoliko imaju bilo kakve prijedloge ili pritužbe i to na kontakte:

 

042 420 216  ili

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

Od 1. travnja 2015. godine mještani Općine Mali Bukovec mogu se obratiti komunalno-poljoprivrednoj redarki ukoliko imaju bilo kakve prijedloge ili pritužbe i to na kontakte:

 

 042 420 216  ili

 

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Obavljanje poslova komunalnog i poljoprivrednog redarstva podrazumijeva provođenje sljedećih važećih odluka:

  • Odluka o komunalnom redu – SVVZ  31/05,
  • Odluka o agrotehničkim mjerama u poljoprivredi i o mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina na području Općine Mali Bukovec – SVVZ  60/09,
  • Odluka o nerzvrstanim cestama – SVVZ  50/10, izmjene 31/14,
  • Odluka o uvjetima i načinu držanja, kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama – SVVZ  40/14,
  • Odluka o obvezatnom korištenju komunalne usluge skupljanja i odvoza komunalnog otpada – SVVZ  25/11, izmjene 71/13,
  • Odluka o organizaciji i radu dimnjačarske službe na području Općine Mali Bukovec – SVVZ  39/12,

 

Osim navedenih odluka u ovlasti redarke podrazumijeva se i obavljanje svih ostalih poslova koje su sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske stavljene u nadležnost komunalnih, poljoprivrednih i prometnih redara.

Poslovi komunalnog i poljoprivrednog redarstva obavljaju se zajedno s Općinama Veliki Bukovec, Martijanec, Sveti Đurđ i Gradom Ludbregom na temelju odluke Općinskog vijeća (SVVZ  57/14).

Sve troškove rada redarke izravno podmiruje Grad Ludbreg, a Općine regije Ludbreg sudjeluju u sufinanciranju svih troškova rada redarke razmjerno broju stanovnika i veličini pojedine teritorijalne jedinice.

 

komunalni i poljoprivredni